İstanbul’dan İzmir’e Gelen Can Arkadaşın Muhteşem Hikayesi

Alsancak Escort, Bilgilendirme, Genel, İzmir Arkadan Veren Escortlar, İzmir Arkadaş Escort, İzmir Ateşli Escort, İzmir Çılgın Escort, İzmir Escort Haber, İzmir Escort Haberler, İzmir Escort Haberleri, İzmir Escort Piyasası 18 Aralık 2015

Tatil yapmak her gencin aklında olan ve istedikleri şeydir. Benimde öyle… Çeşme Alsancak derken Buca’da arkadaşa uğradım onunla Alsancak’a indik. Tutturdu karıya gidelim diye, dedim oğlum, boş ver karıyı gel oturalım içelim, başladı çocuk gibi “karı da karı, karı’da karı” iyi lan dedim iPhone’dan Safariyi açtım ve Google’a girip İzmir Escort yazdım. Bir de ne göreyim, abe aklım gitti. PLUS yazıyor orda, PLUS PILAS diye okunur ve anlamı ARTI(+)’dır enteresan. Girdim abi siteye gacılara bakarken Escort İzmir grup ilanını gördüm. Ve arkadaşa döndüm dedim ki, usta, bir gacıya ikimiz mi yoksa kişi başı bir porsiyon mu, dedi kaç para var, dedim 250 tl dedi bir taneyi bölüşcez, iyi dedim aradım telefonu açtı, merhaba dedim, merhaba aşkımmmm dedi, arkadaşım duyunca bir titredi zaten. Neyse dedim bak aplacım biz iki kişiyiz müsaitsen sana gircez, güldü “-tamam” dedi. Güzel bir otel’e Götürdü….

00

İzmir Otel Odasında Görüşen Escortlar

Hemen alsancakta güzel bir otel bulduk ve girdik. “danışman benim buyrun” diye atladı sırf bıyıktan oluşan bi kıro, dedi ali ne lazımdır, ben yardımcı olacam sizeee, derken bize verdi 69. ordayı, tamda oda ha! Neyse girdik odaya falan, abi kız deli gibi nasıl biliyon mu, Harbi İzmir’in kızı yani belli. Biz göremiyoruz böyle kızlar, saxo sert seans falan derken. Mutlu sona geldik ve bir kez daha teşekkür ediyorum bu şehire!1!!!

izmir escort

Leave a Reply

  • İzmir escort

    by on 23 Mayıs 2017 - 0 Comments

    İzmir escort Merhaba ben eda şimdi sizlere izmir escort bayan olarak seks ve seks hayatımızdan bahsetmek istiyorum.ben 28 yaşinda hafif balık etli güzel hoş bir bayanım izmirde escort olarak siz elit beylere escort luk hizmeti sunuyorum escort olabilirim ama bir kadın olarak benimde duygularım var yani benimde kendime hayirdiğim seks için vakitlerim var hersey para değil […]

  • izmir alımlı bakımlı gen güzel seksi Escort Bayan

    by on 25 Nisan 2017 - 0 Comments

    izmir alımlı bakımlı gen güzel seksi Escort Bayan Merhaba izmirin elit beyleri ben sezen izmirin seksi elit bakimli alimli izmir escort bayaniyim 25 yasinda buğday tenli 1.76 boyunda gayet güzel ve elit bir escorttum sizde benimle görüşmek için yapmaniz gereken tek şey bana ulaşmak size yaşatacagim zevkli ateşli dakikalardan bahsetmeme gerek yok herelde Kendim sekste […]

  • İzmir Eve Gelen Anal Escort

    by on 4 Nisan 2017 - 0 Comments

    İzmir Eve Gelen Anal Escort Gizliliğine önem veren beyler sizin de artık İzmir Escort bayan ihtiyaçlarınıza cevap veren bir partneriniz var. İzmir Eve Gelen Anal Escort bayan sayesinde gizliliğinize saygı göstererek mutluluğa erişebilirsiniz. Hem isterseniz Anal seks ile ya da rol oyunları ile de sizleri tatmin edebilirim. Benimle irtibat kurduğunuzda eğer farklı talepleriniz varsa bunu […]

  • İzmir Ağza Boşaltan Escort

    by on 29 Mart 2017 - 0 Comments

    İzmir Ağza Boşaltan Escort Mükemmel bir İzmir Escort bayan ile tanışıp mükemmel zamanlar geçirmek için sizin tek yapmanız gereken beni aramak olacaktır. Ben mükemmel bir izmir oral seks yapan Escort bayanım. Tabi beni Escort İzmir bayanlar içinde farklı kılan ise Ben mükemmel oral seksimden sonra sizlere cim cif hizmeti sunuyorum yani siz benim ağzıma boşalabilir […]

  • İzmir Süper Escort Bayanlar

    by on 29 Mart 2017 - 0 Comments

    İzmir Süper Escort Bayanlar En seksi ve güzel İzmir Escort bayanlar ile tanışmak artık çok kolay. Sitemizde yer alan izmir Escort bayan çalışanlara bir telefon ile ulaşabilir beraber güzel zamanlar geçirebilir siniz. İzmir Escort bayanlar sizlerinde bildiği gibi son derece seksi ve güzel bayanlar. Bu bayanların içinde yeni, oral ve anal başta olmak üzere her […]

  • İzmir Anal Seks Yapan Fantezi Escort Bayan

    by on 25 Nisan 2017 - 0 Comments

      İzmir Anal Seks Yapan Fantezi Escort Bayan Erkeklerin azgın olmasını severim, ben de en az onlar kadar azgınım ve İzmir Anal Seks Yapan Fantezi Escort Bayan olarak ziyaretinizi dört gözle bekliyorum. Bana neler yapacağını şimdiden düşünerek kendimi okşamaya başladım bile. Hadi fazla bekletme ve sakın başka bir izmir Escort bayana gitmeyi aklından bile geçirme. Ben […]